29 Αυγούστου 2009

PostHeaderIcon Καλημέρα όλη μέρα............

Πως θα ήταν η ζωή μας αν μπορούσαμε
να είχαμε όλους όσους θέλαμε δίπλα μας?
Να λέγαμε όλα όσα νιώθαμε?

Ζήστε την μέρα σας σαν να ήταν η τελευταία σας.
Μοιραστείτε,γελάστε,ακούστε,αγκαλιάστε όλα όσα σαν δυναμώνουν
και ότι σας πληγώνει,γιατί η ζωή είναι μία και πρέπει να την ζούμε με πάθος.
Καλημέρα..........

5 πατημασιές:

korinoskilo είπε...

καλημερα αισιοδοξο πλασμα :))))
το τραγουδι ειναι απο τα τελειωτερα των τελευταιων χρονων :)))))))

φιλια

Κουκουβίτσα είπε...

δεν είναι ακριβώς αυτό που κατάλαβες.Δεν είναι απαισιόδοξο να κάνεις πράγματα που η καθημερινότητα σ΄έχει κάνει να τα ξεχνάς........σκέψου ποσά πράγματα δεν κάνεις και δεν λες .......ενώ θα ήθελες να το κάνεις?Λένα μου χανουμε την ουσία...αυτό έχω να πω και η ουσία είναι αυτά που λέγαμε..

korinoskilo είπε...

σε μενα τα λες αυτα????
αυτο εννοουσα και εγω.....
το εννοουσα το αισιοδοξο....
αυτο που λες το εχω κανει φιλοσοφια μου καθημερινη ... αλλιως .... κλεισε δωματιο σταυρουπολη :Ρ

Ευρύνοος είπε...

Ακριβώς έτσι!!

κανείς δέν έχει συμβόλαιο πως θα ζεί για πάντα..
αν μπορούσαμε να το καταλάβουμε αυτό όλα θα ήταν διαφορετικά..

καλησπέρα σας..

Dreamy Cloud είπε...

Υπέροχο το τραγούδι!! Φιλάκια :)))))

Δημοσίευση σχολίου

Ολα για μένα

Η φωτογραφία μου
Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει έτσι είμαι και εγώ. Για κακό μάλλον δεν κάνω αλλά σκυλί είμαι σίγουρα στο κινέζικο ωροσκόπιο, στο δικό μας Κριός με κέρατα δηλαδή, αλλά τι να το κάνεις πόσο να κουτουλάς? Εκτός από κουτουλιές …αγαπάω πολύ τα ζώα, μου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα και η μουσική .Έχω λίγους και καλούς φίλους γιατί πολλούς που να τους βρείς; Τα υπόλοιπα θα τα πούμε και θα τα βρούμε στην πορεία. Καλό δρόμο να έχουμε

Τα μέλη της φάρμας

Η Ωρα ειναι....

Σαν σημερα γιορταζει...

η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

Διαβαζω,Βλεπω,Ακουω