22 Νοεμβρίου 2009

PostHeaderIcon Προβλήματα Ανθρώπων

Αυτό το διάστημα οι άνθρωποι έχουν πολλά προβλήματα,αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μας έχουν λίγο παραμελήσει, όμως εμείς τα ζώα είμαστε εδώ και πάντα σας δίνουμε χαρά. Δεν σκάμε για την γρίπη των χοίρων για την οικονομική κρίση και όλα τα περίεργα και τρελά που συμβαίνουν γύρω μας. Ένα χάδι ,μία ματιά,ένα κούνημα της ουράς και όλα είναι τέλεια...
Μην αφήνετε να σας τρελαίνουν με όλα όσα έχουν σχεδιάσει εδώ και χρόνια ,ελάτε να κάνουμε τις τρέλες μας ,να χαρούμε την ζωή μαζί γιατί αυτό μετράει τελικά.
Χαρείτε μαζί μας με απλά πράγματα όπως κάνω και εγώ,ένα παράδειγμα: η αφεντικίνα μου έστρωσε κάτι τέλεια χαλιά πριν από λίγες μέρες και την έχω καταβρεί,τρίβομαι πάνω τους και όλος ο κόσμος είναι τέλειος,μου έστρωσε καινούργια κουβερτούλα στο καλαθάκι μου,μου πήρε καινούργια παιχνίδια τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Τίποτα, μία αγκαλιά,ένα χάδι και το αφεντικό μου μου φτάνουν και μου περισσεύουν για μένα είναι ο παράδεισος αυτό ,τα πολλά και ανούσια τα αφήνω για σας τους ανθρώπους που ψάχνετε να βρείτε την χαρά εκεί που δεν υπάρχει.

καλά σας μέρα...........

Υ.Γ. μήπως θα έπρεπε να το δείτε λίγο το θέμα αυτό;

2 πατημασιές:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαζί σου.....
Εμένα θα μου στρώσει κανείς
τα χαλιά; Γαβ-γάβ!
Επίσης πεινάωωω! Γαβ-γαβ!

Ο κόπρος....

korinoskilo είπε...

και μενα μου φτανουν .... ολοι οι αλλοι γιατι θελουν λεφτα?:ρρρρρ

Δημοσίευση σχολίου

Ολα για μένα

Η φωτογραφία μου
Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει έτσι είμαι και εγώ. Για κακό μάλλον δεν κάνω αλλά σκυλί είμαι σίγουρα στο κινέζικο ωροσκόπιο, στο δικό μας Κριός με κέρατα δηλαδή, αλλά τι να το κάνεις πόσο να κουτουλάς? Εκτός από κουτουλιές …αγαπάω πολύ τα ζώα, μου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα και η μουσική .Έχω λίγους και καλούς φίλους γιατί πολλούς που να τους βρείς; Τα υπόλοιπα θα τα πούμε και θα τα βρούμε στην πορεία. Καλό δρόμο να έχουμε

Τα μέλη της φάρμας

Η Ωρα ειναι....

Σαν σημερα γιορταζει...

η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

Διαβαζω,Βλεπω,Ακουω