3 Σεπτεμβρίου 2009

PostHeaderIcon Η Εκλογές στην αυλή μας.

θα .....θα......θα..........θαθαθαθα.....θαθαθα.........θα!!!!!


2 πατημασιές:

Καραβάκι είπε...

λολ λολ λολ!
Θα σας εξαφανίσουμε!Θα... θα... θα....
Τέλειο!!!!!!

korinoskilo είπε...

εξαφανιστε μαςςςςςςς!!!

Δημοσίευση σχολίου

Ολα για μένα

Η φωτογραφία μου
Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει έτσι είμαι και εγώ. Για κακό μάλλον δεν κάνω αλλά σκυλί είμαι σίγουρα στο κινέζικο ωροσκόπιο, στο δικό μας Κριός με κέρατα δηλαδή, αλλά τι να το κάνεις πόσο να κουτουλάς? Εκτός από κουτουλιές …αγαπάω πολύ τα ζώα, μου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα και η μουσική .Έχω λίγους και καλούς φίλους γιατί πολλούς που να τους βρείς; Τα υπόλοιπα θα τα πούμε και θα τα βρούμε στην πορεία. Καλό δρόμο να έχουμε

Τα μέλη της φάρμας

Η Ωρα ειναι....

Σαν σημερα γιορταζει...

η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

Διαβαζω,Βλεπω,Ακουω