26 Σεπτεμβρίου 2009

PostHeaderIcon Πέρασε πολύς καιρός



















Πέρασε καιρός αρκετός από την τελευταία ανάρτηση μου , η αλήθεια είναι ότι αν δεν έχεις τι να πεις είναι καλύτερα να μην λες τίποτα. Άλλες φορές πάλι με όσα ακούς και βλέπεις γύρω σου πάλι δεν θες να μιλήσεις. Και το χειρότερο, άνθρωποι που δεν αξίζει να τους μιλάς,που έχουν μάτια και αυτιά κλειστά ερμητικά που έχουν την αίσθηση ότι τα ξέρουν όλα και τα κάνουν όλα ,επί της ουσίας τίποτα. Και επειδή όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος όσοι έχουν να επιδείξουν κάτι καλός , αλλά όλοι οι άλλοι που δεν έκαναν ποτέ τίποτα και μια ζωή ζουν μέσα από τους άλλους ; Τι ; Όποιος κατάλαβε κατάλαβε . Τα λέμε καλό βράδυ σε όλους.

5 πατημασιές:

korinoskilo είπε...

τι να πει κανεις για το βιολι της αλληνης ;)

την καλημεροκαλησπερα μου

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Γιατί σε βρίσκω στεναχωρημενο;Κάνω λάθος;
Αν όχι, κοίτα έξω έρχεται ο χειμώνας που σ'αρέσει...δεν είναι όμορφα;
Καλημέρα!

Κουκουβίτσα είπε...

ελιτσα μια χαρα ειμαι, παρα πολυ καλα θα ελεγα,σε σχεση με αλλους που δεν ειναι και δεν θα ειναι καλα με τα μυαλα που εχουν

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καταλαβαίνω....χωρίς να ξέρω τι συμβαίνει.
παρα μόνο από διαίσθηση.
Δεν πειράζει....νά'ναι καλά!
Καλό βράδυ.

Κουκουβίτσα είπε...

γεια σου βρε ελιτσα με τα ωραια σου,και εσυ να εισαι καλα και όλοι μας...

Δημοσίευση σχολίου

Ολα για μένα

Η φωτογραφία μου
Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει έτσι είμαι και εγώ. Για κακό μάλλον δεν κάνω αλλά σκυλί είμαι σίγουρα στο κινέζικο ωροσκόπιο, στο δικό μας Κριός με κέρατα δηλαδή, αλλά τι να το κάνεις πόσο να κουτουλάς? Εκτός από κουτουλιές …αγαπάω πολύ τα ζώα, μου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα και η μουσική .Έχω λίγους και καλούς φίλους γιατί πολλούς που να τους βρείς; Τα υπόλοιπα θα τα πούμε και θα τα βρούμε στην πορεία. Καλό δρόμο να έχουμε

Τα μέλη της φάρμας

Η Ωρα ειναι....

Σαν σημερα γιορταζει...

η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

Διαβαζω,Βλεπω,Ακουω